lottaaa

hej hej alla bloggläsare :) de är charlotte som skriver :) ja tänkte skriva lite på skoi då eleonora frågade .. de lät kul :) vädret här i finland e int de vakraste man kan ha men .. inte klaga nu de är ej så länge till sommaren. på måndagen så börjar våran prao .. lite sisådär me den saken .. är inte så exided till det men .. feelingen kommer hoppeligen :) till mej har det väl inte hänt så mycke den senaste tiden .. eller jo föressten blev jag en Vänelev igår .. till de som börjar på 7an nästa år då vi andra går på 9an :) de var kul faktist. jaa va kan mana annat skriva ? hmm .. kanske man borde skaffa en blogg :) de värkar ju ganska kul faktist :) ( men jag har ingen aning om hur man gör det men .. månne jag int kommer på det .. min syster bloggar så hon kan ju vara till hjälp :) men tack för denna skriv stund eleonora :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback