jo

Hello
tänkte testa det här:)
dag 1- en bild på mig+ 10 fakta om mig
dag 2- favorit musik
dag 3- en galen kväll
dag 4- en bild på mig för ett år sedan
dag 5- vad jag har i min skolväska
dag 6- min favorit årstid
dag 7- 5 saker jag inte kan leva utan
dag 8- saker som får mig att gråta
dag 9- en bild på mig med en annan hår färg
dag 10- min favorit film
dag 11- vad jag åt idag
dag 12- vilka killar jag faller för
dag 13- mina vänner
dag 14- en dag på mig och min outfit
dag 15- min favorit tv-serie
dag 16- något som får mig på bra humör
dag 17- mina favorit bloggar
dag 18- en dålig ovana jag har
dag 19- en person som jag skulle vilja vara för en dag
dag 20- varför jag började blogga
får se hur det går under resan kommer jag måsta ha paus med det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback