questions

eftersom det är enn ''trend'' att svara på olika frågor i bloggvärlden just nu så väljer jag också ut några frågor:))
1. En vecka på Island eller en i Thailand?
thailand helt klart, det är super vackert där och är så förelskad i klimatet.

2.Vad gör dig lycklig?
om jag får en komplimang eller om det är super fint väder osv.

3.Om du får bestämma helt själv, vad har du då på din pizza?
räkor,tonnfisk,champinjoner,tomat,kött,ost typ allt på samma pizza ;)

4.Resa till cypern i två veckor eller england i en vecka?
cypern tror jag eftersom jag älskar varma länder:)

5.Om du bara hade en dag på dig att leva, och du skulle få reda på det nu, vad skulle du göra då?
jag skulle testa på så mycket som jag hinner och köra med min vespa fasst jag inte har kort ennu och sen sku ja vara med familjen och typ äta en massa goda saker och typ njuta av livet bara;)

6.Favorit glass?
jordgubb:) och ben &jerrys såklart;)

7.är du beroende av någåt?
om man inte räknar familj och mat och vatten och de man behöver så då är det typ godis^^

8. om du skulle få 1 miljon €, vad skulle du använda den miljonen till?
laga min drömm fotostudio och köpa många objektiv och flera nikon kamerahus;)) och sen skulle jag spara och kanske je till fattiga också:)

9. om du måste välja bort telefonen eller datorn vad skulle du välja bort då (alltså att det inte skulle finnas en enda dator eller telefon på hela gjorden)?
jag skulle nog välja bort datorn för den tar bort en stor del av mitt liv och för att man endå kan surfa på min telefon och jag vill kunna ringa:)

10.chips eller godis?
GODIS:)


här kmr några frågor till er också:)(om ni svarar på dehär frågorna kommentera då här och länka till inlägget så får jag se vad ni svarat :))

1.vad är ditt drömmjobb?
2. om du skulle få en sak och de skulle kunna vara helt vad som hällst vad skulle det vara?
3.ligga på stranden eller gå runt i en storstad?
4. skulle du häldre vilja ha en egen kamera eller en egen tv?
5. om någån skulle erbjuda dig ditt drömmjobb, men du skulle måsta flytta till andra sidan jorden bort från dina familjer för att få det jobbet, skulle du tacka ja då?
6.vad skulle du göra om du fick vara en hel dag med din förebild/idol?
7.hamburgare vs pizza?
8.om du fick resa vart som hällst vart skulle du då resa?
9.om du fick en önskan och inte kunda önska flera önskningar vad skulle du önska då?
10.sneakers eller högklackat:)?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback