weekend

var i Åbo och shoppade med Lotta,Sabbe och Cassi igår
och på fredag var jag på 70års kalas hos fammo♥
 
idag har jag inte gjort mycket men tänkte att jag skulle blogga lite då det var en vecka sedan,  nu kommer jag börja blogga oftare när vi inte har någåt ''läs'' prov mera ;)
och project veckan börjar om 3 dagar och då kommer jag ju ha ett foto project :)
 
 
Eftersom jag inte har några andra bilder för att jag inte fotat med min  kamera nu när mitt ena objectivet gått sönder så lagar jag nu hit bilder på min söta lillebror, tur att min iPhone har bra kamera så att jag kan fota me den;)
älskar att fota lillbrorsan perfect model hahha :))
 
xo/elle
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback